ניהול שירות

בעידן של צמצום עלויות, זה אך טבעי שארגונים מצפים שעלויות הפעלת  מוקדי השירות שלהם יופחתו גם הן. אך כאשר זה קורה, ההשפעה הראשונה היא הידרדרות ברמת השירות הניתן ללקוחות.

כלי ניהול השירות של CCP מספק למנהלי מוקדי השירות כלי פשוט ואינטואיטיבי "לשליטה בזרם" כדי לוודא  שרמת השירות לא מידרדרת ויוצאת משליטה, מה שלעתים קרובות מאוד קורה.

כלי ניהול השירות של CCP מעניק למנהלים לוח מחוונים, ניתוח ודיווח כדי לשלוט ולפקח על רמת השירות, לא רק מדדי KPI של ה-CTI כגון  אחוז שיחות נוטשות וזמן המתנה ממוצע, אלא גם על ידי בחינת מדדי איכות השירות, כגון FCR ו-SLA. זאת בשל היכולת של מערכת CCP לשלב נתונים ממספר מערכות ולהציג מדד ביצועים משוקלל באותה תצוגת  KPI.

כלי ניהול השירות של CCP מספק למנהלי מוקדי השירות:

  • קבלת החלטות יעילה יותר.
  • שיפור איכות השירות.
  • שיפור פרודוקטיביות הנציגים.
  • העלאת רמת השירות.